Hračku máme sice krásnou, ale čas od času se něco poláme. Co s tím? Tady se to možná dozvíte.
Tak tohle je ukázkový příklad, jak si můžete doma sami opravit ulámané rohy u své autodráhy. Způsob není složitý a dá se zvládnout i se základním kutilským vybavením. Výsledek je senzační - Takto opravené rohy se již NIKDY neulámou.
A pro upřesnění ještě pohled zhora. Je důležité, aby hlavy šroubků byly dostatečně zapuštěny a netvořily tak překážku na trati.
Takhle si pro změnu můžete upravit běžný podvozek, pokud potřebujete nahradit starý (rozbitý) motor. Nové motorky jsou běžně k dostání téměř kdekoliv a i jejich cena je dá se říct "lidová".
Tohle je klasický "mačkací" ovladač. Občas se stane, že v něm přestane něco fungovat. Zkusíte ho zachránit? Tak ho odpojte a zkuste rozšroubovat. Vrchní víčko odendávejte opatrně, ať vám nevyskočí bílé ovládací mačkátko. Je pod ním totiž vratná pružinka.
Tak takhle nějak to vypadá uvnitř. Na "tom válečku" je navinut odporový drát. Často dochází k tomu, že se někde přeruší. V tom případě se pokuste prasklé místo sletovat. Pokud je to těsně u kraje, tak můžete i nějaký závit obětovat a místo spojení to připájet rovnou až na kovový konec.
Při smontovávání si dejte pozor, aby se plíšek mačkátka v uvolněné poloze nedotýkal válečku, ale naopak kontaktu brzdy (plíšek do L nad "válečkem").
A takhle nějak to má vypadat uvnitř při 3/4 plynu.
Tipy: Tento typ ovladačů vyvíjí za provozu poměrně dost tepla, které mu nedělá dobře. A jak tedy správně jezdit, aby se předešlo přehřátí? Jednoduše stačí jezdit buď stále naplno nebo naopak (třeba před zatáčkou) úplně ovladač pustit. Největší zátěží ovladač trpí při velmi pomalé dlouhotrvající jízdě.
Ale pokud se nechcete trápit opravami ani problémy při provozu, tak v sekci Odkazy můžete navštívit stránky FARA a zvážit koupi nových (cca 250,-/ks + 100,- poštovné a balné).
A pro úplné zoufalce je poslední záchrana možná právě tady .
Za příspěvky a náměty, které jsou podkladem pro vznik této stránky, děkuji Danovi S.
designed by Bull production (c)